دلتنگتم
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, :: 22:50 :: نويسنده : فافا

چقدر دیر میگذره تازه پنج روز رفتی پنجاه پنج روز دیگه مونده من چیکار کنم پنجاه پنج روز دیگه رو فقط دوست دارم شب بشه تا یواشکی لباس جورابتو بغل کنم بزارم زیر سرم بوسش کنم بوش کنم بغلم کنم اشکامو باهاش پاک کنم این روزا کارم شده گول زدن خودم گول زدن دلم که حالت خوبه زیاد بهت سخت نمیگذره همش میگم قوی باش این روزا میگذره اما خودم میدونم ته دلم فقط منتظرم شب بشه تو جا لباستو بگیرم بغلم اروم اروم اشک بریزم نمیدونی چقدر دردم میگیره وقتی بدون شب بخیر گفتنمون بدون بوس اس اخرمون میخوابم چرا پشت تلفن سعی میکنی جوری حرف بزنی که من متوجه نشم ناراحتی دلت گرفته منم شدم مثل خودت عشقم تو اون پنج دقیقه ای که باهم حرف میزنیم کارم شده تمارض به خوبی شادی ببخشید از اینکه بهت دروغ میگم که خوبم فقط دوست دارم منتظرم تو خونه تنها بشم تا راحت اشکام بریزن میدونی که چقدر قُدم دوست ندارم حتی مامان اشکامو ببینه یعنی الان تو خوابی تو که عادت نداشتی زود اونم ساعت نه بخوابی راستی چه جوری میری حموم میدونم خیلی چندشت میشه غیر از حموم خونه خودتون جای دیگه بری غذا چه جوری میخوری همه میگن سهمیه بندی میشه اونم خیلی بدمزس امروز وقتی زنگ زدی من زود گوشی رو جواب دادم شنیدم که داشتی نفس نفس میزدی میگفتی نه من یکربع وایسادم تا من گفتم الو فکر کردی صدای بی حال خسته قبلتو نشنیدم زودی شدی همون نفس پرانرژی خودم تمارض کردی به خوب بودن هیچی نمیگم تا توهم فکر کنی من خوبم خیالت راحت باشه مواظب خودت باش زندگی من فقط با خودم هرجا باشم اروم همون شعر حمید عسگری زمزمه میکنم بدجور حال هوای منو میگه همین که عکس تنهایی کناردریا میگیرم بدون شب بخیر تو به خواب قصه ها میرم بازم یاد تو میفتم میرم هرجای تو این شهر میرم هرجای این دنیا بازم یاد تو میفتم همین که یه نفر از دور لباسش رنگ تو باشه همین که تو مسیر من یه گلفروشی پیداشه بازم یاد تو میفتم دوست دارم تنها باشم با یاد تو خسته شدم از خودداری کردن پیش بقیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: