شهرزاد
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 677
بازدید کل : 283106
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
شنبه 17 بهمن 1394برچسب:, :: 12:31 :: نويسنده : فافا

 شهرزاد شهرزاد شهرزاد چقدر من این سریال دوست دارم دست مریزاد اقای فتحی با این انتخاب موضوع انتخاب بازیگر هرچقدر بگم خوبه کم گفتم من تا حالا تقریبا سه بار از اول تا اخرین قسمت یعنی قسمت شونزده دیدم به هر کی هم میرسم میگم شهرزاد میبینی اگه بگه نه که کلی میگم اِ چرا ببین خیلی خوبه نبینی نصف عمرت بر فناست اگه هم بگه اره میبینم هی میشینم باهاش از روند داستان شخصیت ها نوع نگاه هاشون بهم.......صحبت میکنم نگاه های شهرزاد فرهاد یا نگاه قباد به شهرزاد معرکه هستش اون قسمتی که از هم جدا میشن تو کافه خیلی دوست دارم خیلی خیلی احساساتشون واقعیه اون قسمتی رو هم که شهرزاد برای معالجه رویا میره محو نگاه هم میشنم خیلی دوست میدارم قشنگ مشخصه هنوز شهرزاد فرهاد دوست دارهروزهایی که قسمت جدید میاد من یکبار ظهر نگاه میکنم یکبار شبو از اونجایی که به شدت با سریال فیلم های قشنگ همچنین رمان های خوب با شخصیت اصلی یا حتی شده دو شخصیت مثل شهرزاد فرهاد به شدت همزاد پنداری میکنم هی اشک میریزم غصه میخورم خلاصه این وسط یکی باید بیاد بغض های قلمبه منو جمع کنهزورکی میخوام همسری مجبور کنم شهرزاد ببینه همچین مامان هامونو و عمه محترمه رو یه مدت گردنبد مرغ امین دوست داشتم تو فکر خریدش بودم اما دیگه از سرم پرید یه جورایی این حرکت لوس بازی شد به نظرم بعد از تقریبا سه بار دیدن این سریال خوووب یه جاهایی برام سوال پیش اومد یا میشه گفت سوتی سریال محسوب میشد اولی اینکه به شهرزاد همه از قسمت اول میگن خانوم دکتر اما تو قسمت های بعدی فرهاد میگه بگو به هوای انتخاب واحد ترم اول دانشگاهش بیرون بیاد دوم اینکه دوست شهرزاد سعیده که خیاط بود برای همیشه رفت شهرش شیراز اما باز تو قسمت های بعد خواهر کوچیکه شهرزاد گفت که لباس خوبه فقط باید ببرم پیش سعیده از کنار تنگش کنه یعنی برای یه تنگ کردن لباس میرن شیراز سوم اینکه شب بابای شهرزاد میره رستوران بعد مامانش میگه بعد از ظهر برای ناهار بگرد یعنی شب میمونه رستوران شبانه روزیه خیلی دوست دارم یه جوری بشه که فرهاد شهرزاد بهم برسن از الان غصم شده تموم بشه چیکار کنم

دیدن شهرزاد شدیداً توصیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

sima
ساعت14:43---24 بهمن 1394
سلاااااااااااام عزیزدلم.خوبی؟من بی وفا نیستماااااااااا فقط فرصت ندارم بیام پیشت.واقعا؟پس سعی میکنم منم ببینم مشتاق شدم شدییییییید.درضمن عشقتون ابدوپاک
دوست خوبم:سلام خوبم قربونت بعله نمیای یهو میای به رگبار میبندی کامنت دونی رو:)عالیه سیما عالی حتما ببین


من
ساعت5:43---19 بهمن 1394
به منم توصیه کردن ببین ها،ولی هنوز گول نخوردم
دوست خوبم:زودتر گولو بخور که بهترین خوشگلترین بی نقص ترین زیباترین بی مثل ترین گول دنیاس:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: