موقت
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 283107
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, :: 20:49 :: نويسنده : فافا

من نمیدونم چرا حس نوشتنم نمیاد کلی حرف خاطره دارم یکی بیاد دعوام کنه

+میگم خوب شد یه تعارفی زدیم دعوام کنید دلتون پر بودا میخواید ادرس بدم بیاید بزنید اگه فکر میکنید در حد صحبت جواب نمیده

به زودی میام با عکس لباسم برای عروسی پسرعمو که از خریدش پشیمونم و امشب براش گریه کردم یه عالمهو همچنین دوست داشتم لباسمو شرحه شرحه کنم حیف که بابتش پول از جیب خودم اِخ کردم حیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف



نظرات شما عزیزان:

شیوا
ساعت9:19---17 فروردين 1394

از طرف من شوهرتو ببوس
پاسخ:تو چه گیری دادی به شوهر من برو یکی دیگه رو ببوس تا کلامون نرفته تو هم عزیزم:-/



شیوا
ساعت11:58---12 فروردين 1394
من عشقتو دوش دالم
دوست خوبم:چشمم روشن:)


رویا
ساعت16:00---29 اسفند 1393
فافای عزیز و مهربونم سلام نمیدونم چرا نمی نویسی ولی امیدوارم فقط بخاطر مشغله های پایان سال باشه.بهرحال خواستم نوروز رو بهت تبریک بگم و امیدوارم سال جدید پر از اتفاقای شیرین باشه برای شمل
دوستت دارم
تعطیلات خوش بگذره عزیزم
دوست خوبم:سلام رویای زیبا خوشگل بعله عزیزم خداروشکر دلیل ننوشتنم مشغله هام بود حالا میام تعریف میکنم عزیزم مرسی عزیزم ایشالا برای شما خانوادت هم سال خوب خوشی باشه منم خیلی دوست دارم خیلی یه عالمه بوس


zahra
ساعت10:43---26 اسفند 1393
فافا جونم کجایی شما
دوست خوبم:فافا ترکید از بس خونه تکونی کرد وقت بشه میام زهرا جون گوشی جدیدتم مبارک:)


سالی
ساعت9:10---23 اسفند 1393
کجایی فافا جون نگرانت شدم بیا بنویس دختر ناز
دوست خوبم:به به سالی جون خودم خوبم عزیزم اگه خدا بخواد میام نمیدونی چقدر درگیر کار خونه تکونیم حالا میام تعریف میکنم به امید خدا


تمنا
ساعت22:01---22 اسفند 1393
چ عجب خانوم
Yپاسخ::]


تمنا
ساعت22:22---18 اسفند 1393
فافا خوبی؟؟
دوست خوبم:بله عزیزم فدات بشم نگران نشو :-*


غزل
ساعت16:57---15 اسفند 1393
سلام فافا جون
من يكي از خواننده ها و دوستاي خيلي قديمي هستم
قبلا وبلاگ داشتم و هميشه بهت سر ميزدم
تنها دوستم و بهترين دوست وبلاگيم تو بودي
خب بذار اسممو بگم حتما يادت مياد، اسمم غزل و اسم وبلاگم عطر چايي دو نفره بود
امروز بعد مدت ها اومدم نت
اول اسم وبلاگ تورو تو گوگل سرچ كردم و اومدم بهت سر بزنم
من يكم مشكلات تو زندگيم پيش اومد واسه همين نتونستم وبلاگمو ادامه بدم و يا اينترنت بيام اما خوشبختانه فعلا ذره اي از مشكلاتم حل شده
خوشحالم كه تو خوبي دوستم ايشالا كه هميشه شاد باشي
اگه به زودي وبلاگ ساختم حتما حتما اولين كسي خواهي بود كه لينكت ميكنم
دوست خوبم:وااااااااااااااااااای غزل سلام کجایی چرا رفتی:(مگه میشه یادم بره دوستای خوبمو هنوز عکسی که از النگوهات گذاشتی یادمه دخمل خوشحال شدم که اومدی پیشم عزیزم یه عالمه بوس ایشالا مشکلاتت حل بشه دوستم بازم وبلاگ بزنی تا بیشتر باهم در ارتباط باشیم مواظب خودت باش بدون من هیچ وقت دوستای خوبمو فراموش نمیکنم


تمنا
ساعت20:06---12 اسفند 1393
کجایی تو اخه
دوست خوبم:خانوم اجازه زیر سایه شما:)


رویا
ساعت20:17---11 اسفند 1393
فافا جان خوبی عزیزم؟چرا نیستی؟یه خبری از خودت بهم بده
دوست خوبم:سلام عزیزم هستم به خدا خیلی سرم شلوغ بود شرمنده همه شدم این مدت نبودم:(


دریا
ساعت21:47---5 اسفند 1393
فافاااااااااااااا
come here nowwwwwwwwwwwww
plzzzzz

میگه گریز زدم به مامان گفت بعد عید خونه کارت تموم شه بعد
دوست خوبم:این مدت میخوندمت دریا خداروشکر بازم اشتی کردید ایشالا خدا همه جوونا رو کمک کنه فقط صبر کن همین:(


آرزو
ساعت18:31---25 بهمن 1393

فافااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ !!!!! کجاییییییییییییی؟؟؟؟ بابا توروخدا بیا یه خبراز خودت بده بعد برو. خیلی نگرانتم!!!×: منتظرتم!بوسS
دوست خوبم:فدات بشم دوست عزیزم میام عزیزم نمیدونم چرا اصلا حس نوشتن ندارم خیلیم این مدت سرم شلوغ بود هنوزم هست اما خوبیم خداروشکر یه عالمه بوس برای تو بهترین دوستم



آرزو
ساعت23:25---23 بهمن 1393
فاااااااااااااافاااا؟؟؟!! کجایی دختر؟؟ چرا دیگه خبری ازت نیس؟؟بابا جون به لبمون کردی از نگرانی!! توروخدا بیا حداقل یه خبرکوچولو از خودت بهم بده!!خیییییییییلی نگرانتم!! زووووودزود بیا!! بووووووس
دوست خوبم:شرمنده:"(بوخودا کار داشتم الانم دارم دل خودمم تنگ شده به اینجا اما خداروشکر خوبیم گریه نکن بیا بغلم:-*


دریا
ساعت0:15---17 بهمن 1393
تو جیگری پر رو چیههههه
فافا به خدا دلم تنگ شده برات اصلا میام وبم میبینم نیستی منم کسل میشم یه جورایی به حضور فعالت تو زندگیم عادت کردم
عروسی کییی؟؟خودت داری عروس میشی ارهههه؟؟
بیابازم بغلتو لازم دار دارم که های های گریه کنم فافا روز از نو روزی از نو میخواد بشه
دوست خوبم:اوهوم میدونم خیلی جیگرم:))نه باو عروسی پسرعویمان بود که به پایان رسید


آتوسا
ساعت21:25---16 بهمن 1393
زودتر بیااااا،دلمون تنگ شده واسه خاطره های قشنگت
دوست خوبم:منم دلم برای شما تنگ شده حتی برای پست هام میترسم بگم میام باز نشه:/


آرزو
ساعت19:53---15 بهمن 1393
سلام. فافا بخدا اگه ایندفعه بیام و ببینم پست نذاشتی دیگه نه من نه تو. میرم پشت سرمم نگاه نمی کنم .بابا این بیستمین باره اومدم میبینم خبری نیس!!! امیدوارم دفعه بعد که میام یه چیز جدید ببینم وگرنه خود میدونی!!!!!!
بوس.
دوست خوبم:سلام عزیزم واااااااااااای نرو خووووووووووووو:""""( کار دارم بوخودا منو نزن میام:((((


zahra
ساعت18:52---11 بهمن 1393
ما پست میخوایم خانووووم عکس لباسو بذار ببینیم چی بوده اینکه انقدرباعث حرص خوردنت شده
دوست خوبم:منم خودم پست میخوام انگشت هام یاری نمیدن میزارم یه عالمه عکس دارم:)


مهدیه
ساعت23:52---10 بهمن 1393
نه من هسسسستتممدوست خوبی مث تورو فراموش نمیکنم

باور کن فافا از خدامه ی وبلاگ بزنم انقد حرف دارم بگم برات

اما هم با عرض شرمندگی بلد نیسمم

هم الان دیگه ترم اخرم وکنکورم دارم سرم فجیع شلوغه

گذاشتم ایشالا از شر رر رکنکور که خلاص شدم بزنم

ولی لطفا کمکم کن یادم بده چیکا کنم;
دوست خوبم:باشه عزیزم هروقت خواستی بزنی بهم بگو کامل برات توضیح میدم خیلی راحته ایشالا موفق باشی عزیزم


آرزو
ساعت22:39---10 بهمن 1393
سلام به فافای بی معرفت!! دخترخوب میدونی ازکی منتظرتم؟؟مگه بهم قول ندادی زود زودپست میذاری؟؟اینجوری قول میدی؟ بهت پیشنهاد میدم زووووووووودی پست بذاری وگرنه خودت میدونی
خوب شد؟؟منتظرتم.بووس.
دوست خوبم:سلام به دوست بامعرفت خودم ادم بدقولی هستم قبول دارم:(بوووووس برای دوست خوب مهربون خودم


مونای ورپریده
ساعت21:30---10 بهمن 1393
هرکی دعوات کرد بگو بیات منم دعوا کنه
دوست خوبم:باووشه حتما نزدیک عروسی هم هست میدم قشنگ سیاه کبودت کنن عکسات خوجل بشه سایه همیشگی بالای چشمت بکارن:))


مریم
ساعت15:34---10 بهمن 1393
دختره بی تربیت
خجالت نمیکشی!!! منو با این سن و سال مسخره کردی؟
هرچی میام وبلاگت میبینم هیچی به هیچی...
قهر قهر
اصن دیگه نمیام
دوست خوبم:به جان مریم راه نداره بزار به تو یکی ادرس بدم بیای فیزیکی دعوام کنی:)


مرجان
ساعت23:41---8 بهمن 1393
من بیام دعوات کنم؟؟؟؟

کلا خشمم ب خشم اژدها معروفه فکر کنم اثر بذاره روت
دوست خوبم:اره میدونم همیشه فکر میکنم تو تصوراتم ادم باجذبه ایی باشی مثل خودم:)


مهدیه
ساعت18:22---8 بهمن 1393
اره اخ جون دعوا
فافا خانوم زودی بیا پیشمون دلمون تنگ شده
دوست خوبم:واااااااای مهدیه خودم نمیدونم چرا فکر کردم دیگه نمیای دیگه نیستی دلم برات تنگ شده منم بابا یه وبلاگ بزن دیگه


تمنا
ساعت16:29---8 بهمن 1393
خجالت بکش بنویس دیگه شکلک عصبانی
دوست خوبم:خجالتم نمیاد خووو:)


رویا
ساعت10:21---8 بهمن 1393
من باهات قهرم واقعا...هر روز اونم چند بار میام سرت اما هیچی به هیچی.تا زمانیکه یه پست پر و پیمون و پر عکس و پر خاطره نذاشتی هم باهات آشتی نمیکنم
دوست خوبم:استـــــــــــــــــــــــــــــــــاد رویا من گناه دارم بوخودا بیا بوست کنم اشتی کن زودی میام بازم بخودا درگیر عروسیم کارای قبلش لباس دنبال ارایشگاه...بوووووووووس


دریا
ساعت0:36---8 بهمن 1393
از اب و هواااست
واسه منو دیدی برا 11 دی رو 1 بهمن بود فکر کنم که خواستم اقلا قبل تولد اقایی نوشته بشه دقیقه نود با کلی سانسور نوشتم که زودی خلاصه شه ...
توام بیا خلاصه بنویس دیگه دههه با تواما
دوست خوبم:اره بابا بارونم نمیاد:)اره دیگه شمت واقعا خسته نباشی عزیزم:))دلم بهت تنگ شده من ازت پست میخوام پرو هم نیستم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: